ponedeljek, 10. avgust 2009

ljudje, taki in DRUGAČNI

dRUGAČNI. dRUGAČNI SO TISTI, KI NISO TAKI. tAKI KOT MI. kOT NAŠA BLIŽINA,NAŠE OKOLJE.
dRUGAČNI. dRUGAČNI SO TISTI, KI NISO TAKI. tAKI KOT MI. kOT NAŠA BLIŽINA,NAŠE OKOLJE. ljubijo. spijo. hodijo in tekajo. molijo. se držijo pravil.
ljubijo. spijo. hodijo in tekajo. molijo. se držijo pravil.
ljubijo. spijo. hodijo in tekajo. molijo. se držijo pravil.

dRUGAČNI. dRUGAČNI SO TISTI, KI NISO TAKI. tAKI KOT MI. kOT NAŠA BLIŽINA,NAŠE OKOLJE. ljubijo. spijo. hodijo in tekajo. molijo. se držijo pravil.




Ona sredi pristanišča v Albaniji. Sedi, naslonjena in gleda plavalce. Kaj misli? Kje je njen um?

Druga gre. Po svojih opravkih. Ki so približno toliko pomembni, kakor moji. Opravki. In tvoji.

In stric? Na klopci je sedel in minilo je nekaj ur. Še vedno je sedel. Verjetno je našel tisto, česar ne moreš plačati z zlatom. Mir.

Morda pa tule najdem, česar nisem dva koraka vstran? Kdo ve?

Jutro je. In ona gre. Po svojih opravkih. In kaj že? Aja, njeni opravki niso nič manj pomembni kot moji. In tvoji.

Ni komentarjev: